.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد استاندار مازندران از ساخت و ساز مجتمع‌های دولتی
استاندار مازندران گفت: به عنوان نماینده دولت آزادسازی‌ها را با جدیت پیگیری و درحال انجام اقدامات قانونی در این زمینه هستیم.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور رییس سازمان گردشگری کشور به میزبانی رامسر برگزار شد با بیان اینکه برخی مجتمع‌های دولتی سوهان روح مردم شده است از این وضعیت انتقاد کرد و گفت: در کنار اسم مجتمع‌های تفریحی کلمه علمی یا آموزشی اضافه کرده اند و به ساخت و ساز میپردازند.

وی در بخش دیگری از سحنان خود افزود: گردشگری زمانی به توسعه می‌رسد که مسئولان و جوامع محلی باهم حرکت کنند.

وی گفت: سفیر اتریش ۳۸۰ کیلومتر سواحل مازندران را بسیار زیبا دانست که برایم جای تعجب بود و این نشان می‌دهد انتظارات ما بسیار زیاد است.

حسین زادگان گفت: بوم گردی ظرفیت مهم روستا‌های مازندران است که مورد حمایت رییس سازمان نیز است و انتظار داریم اجلاس بین المللی این حوزه در مازندران برگزار شود.

وی پیوست گردشگری در پروژه‌های مختلف استان را بسیار مهم برشمرد و گفت: گردشگری مذهبی با توجه به وجود بیشترین امامزاده‌ها در مازندران میتواند رونق بگیرد.

وی افزود: تلقی کردن بافت‌های با ارزش به بافت فرسوده ظلم به میراث است و باید این بافت‌های با ارزش را با معمای سنتی خود که با فرهنگ و سنن ما گره خورده حفظ کرد.

حسین زادگان به حوزه گردشگری دریایی اشاره کرد و گفت: ایجاد اسکله تخریب دریا نیست بلکه توجه به دریا است.

وی افزود: اجلاس صدا و سیمای کشور‌های عضو اکو به میزبانی رامسر به زودی برگزار خواهد شد که در کنار آن نمایشگاه صنایع دستی را جهت تبلیغ این بخش برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.